Jej początki sięgają – chociaż trudno w to uwierzyć – czasów średniowiecza, a dokładniej mówiąc XV wieku. Po raz pierwszy pojawiła się na Dalekim Wschodzie, zaś na „stary kontynent” zawędrowała dopiero w nowożytności.

Źródło: http://www.flickr.com

Źródło: http://www.flickr.com

Źródło: http://www.flickr.com
Współcześnie stanowi nieodłączny element świata biznesu.
Wizytówka Firma budowlana, kancelaria – sprawdź tutaj prawnicza, biuro rachunkowe, studio fotograficzne, salon kosmetyczny – praktycznie każde przedsiębiorstwo funkcjonujące teraz na rynku musi ją posiadać – na tej stronie bez problemu zdobędziesz podpowiedź. Czemu tak się dzieje? Przyczyn jest przynajmniej kilka. Po pierwsze, to prawdopodobnie jedno z najbardziej efektywnych „narzędzi” promocji, które pozwala w łatwy i – co niemniej istotne – szybki sposób dotrzeć do nowych konsumentów, bez konieczności wydawania ogromnych sum na billboardy czy spoty telewizyjne. Wszak potencjalnych klientów możemy spotkać wszędzie – na ulicy, stacji benzynowej, przyjęciu, w centrum handlowym, aptece, przychodni, a nawet gabinecie dentysty. Po wtóre, wizytówka umożliwia nawiązanie nowych kontaktów biznesowych w trakcie kursów. Trzeba zaznaczyć, iż druk wizytówek nie kosztuje dużo, natomiast wydatek szybko się zwróci – nasza strona.
W cyberprzestrzeni wręcz „roi się” od różnych ofert. Pojawia się pytanie: jaką wybrać? To już kwestia osobistych upodobań oraz oczekiwań.